♠ Kat In Wonderland's Online INFO♠:
Showing posts with label Girls. Show all posts
Showing posts with label Girls. Show all posts
Friday, April 25, 2014
New Product!
Hello!!!
Here I am again! Now that I am free, and I have time, I decided to update my Online Site with some new Products! Society6 included new items as clocks, rugs and bath curtains that are very cool! So I got excited and I did some illustrations. As topics now I have Ponds! , Harajuku Goldilocks, Go Girlz!, and 3 Sisters and a dog. I hope you enjoy!
Please find the Link to the Online store here: http://society6.com/KatiaGrifols
And the Online catalogue here: http://katinwonderland.prosite.com/159767/-online-store-catalog-
Thanks!!!
Thursday, December 12, 2013
Christmas Fair!
Hello!
This christmas have been very busy so far! Bobby and me decided to take serious the "Con" experience so we got the great chance to join the Dreamworks and the Disney Holiday Bazaar!
We will be showing some christmas prints, and some usually prints!
Here they are my new ones for the events!!
Merry Christmas!
:D
Kt
Holaaaa!!!
Bobby Y yo nos hemos tomado enserio lo de las convenciones y hemos tenido la suerte de poder participar en las ferias Navideñas de Dreamworks y Disney!
Estaremos vendiendo nuevos prints de Navidad y algunos de los havituales tambien!
Aqui os dejo alguno de mis nuevos prints!
Feliz navidad!
Kt
Labels:
bazaar,
cards,
christmas,
Disney,
dreamworks,
England,
family,
France,
Girls,
holiday,
Rabbit Family,
Switzerland
Wednesday, November 20, 2013
And more Mice...!
I am trying to put together some christmas cards about Little Mice!!!
Btw Ratolins means Mice in catalan! :D
Kt
Monday, December 19, 2011
Final Projects: Acrilyc Round 1
Hello!!
What's up? me I have been veryyyy busy with my new school!! Art Center is way challenging! So sorry for not being able to post during a very long time, but now that I am in my winter break I will upload all the fall paintings :) Hopping you like it! These three were final projects! painted with acrilyc.
★☆★☆★
Holaaaa!!!
Perdón por no actualizar durante tanto tiempo!! Es imposible de compaginar con la escuela!! Art Center es muy duro!! jajaja pero he sobrevivido y estoy contenta del resultado! Así que estos días que estoy un poco mas libre porque tenemos vacaciones de invierno, ire subiendo las que he hecho durante el curso.
Espero que os gusten! Estas tres piezas están pintadas con Acrilicos y son proyectos finales.
What's up? me I have been veryyyy busy with my new school!! Art Center is way challenging! So sorry for not being able to post during a very long time, but now that I am in my winter break I will upload all the fall paintings :) Hopping you like it! These three were final projects! painted with acrilyc.
★☆★☆★
Holaaaa!!!
Perdón por no actualizar durante tanto tiempo!! Es imposible de compaginar con la escuela!! Art Center es muy duro!! jajaja pero he sobrevivido y estoy contenta del resultado! Así que estos días que estoy un poco mas libre porque tenemos vacaciones de invierno, ire subiendo las que he hecho durante el curso.
Espero que os gusten! Estas tres piezas están pintadas con Acrilicos y son proyectos finales.
Subscribe to:
Posts (Atom)









