Saturday, August 4, 2012

Relaxing Time!


Hello!!!!
What's up? me on my finals hahaha!! but I still try to keep updating the blog!!! Because I'm still working on my finals I don't have the finished images yet... but this time I'm gonna post about my relaxing time! Every week I try to have a hole to do sketching or figurative drawing, which I love and relax me a lot..! So that's what i am posting this time!! I use to go to the Hungtington park in Pasadena, because is super quiet, to cute coffee places or to the costume/nude figurative drawing workshop at school! but I always wish I had more time... anyways! here it is!!! :)

★☆★☆★

Hola!!

Como va? yo en mis finales jajaja! lo que significa estrés máximo! pero aun así intento tener el blog actualizado que sinos e me acumulan las cosas! Como aun no he acabado los finales tengo la mayoría de cosas a medias...  así que he decidido colgar lo que hago en mis ratos de relax! todas las semanas intento ir a un parque de por aquí, o a una cafetería mona, o a los talleres de dibujo figurativo de la universidad ! me relaja un montón y me sirve para desconectar. Intento ir por ahí lo mas que puedo.. pero siempre me quedo con ganas de poder ir mas...!! en fin! es lo que hay!

nos vemos!!


No comments: