Wednesday, September 8, 2010

Guash Alice!!!

Hello!!!

There is my first ilustration in Guash! :D I was in class yesterday and I was so happy because I bought a new alice's in wonderland stuff for my colecction and I really wanted to paint Alice again hehe so I decided to make something diferent as as usualy with the pencil-colors and the markers.. And I remebered that I had 4 poket guash colors in my pencilcase, that I bought on a wonderfull shop in pasadena! ( actually I don't know how at last I bought the guash because I never painted with these and I use to hate my home guahs smells.. it remembes me yogurt.. yug!), but at last it was a good inversion because I could made these :D
and well.. at last also i couldn't stop and I put the pencilcolors for help the lisht.. i really love pencils! :D

Hopping You Like it!!

☆★☆★

Holaa!!!

Aqui teneis mi primera ilustración acabada a guash! se me courrio ayer en clase, ya que estava muy contenta porque acababa de comprarme una cosa nueva de Alicia en el pais de las maravillas para mi coleccion! tenia ganas de pintar a Alicia otra vez jeje pero de manera diferente (ya que siempre uso los colores..). Entonces me di cuenta que tenia 4 poteciutos de color de Guash que me compre en una tienda en pasadena! algo muy raro porque yo nunca he pintado con guash.. es mas el guash de mi casa guele a yogur y lo odio.. pero al final ha resultado una buena inversion!! :D y bueno.. para variar... tambien he acabado poniendo lapices de color para resaltar las luces! realmente me encantan los colores! :D

Espero que os gustee!!!


♠KT♠

2 comments:

Sandra Cardona said...

Waaahh!!! Otra cosa para la cole?? Jo ho vull veure!!!
M'encanten com sempre els colors pak!!! Si es que tengo a una coloristaaaa...!!! ^^
1 kiiiisss gran!!**

Unknown said...

Muy bonito Katia. Un abrazo!!!